UA-9294550-8

OCTA apdrošināšanas sistēma

OCTA apdrošināšanas sistēma

Informācija par OCTA no wesite www.ltab.lv

Visi OCTA mūsu visaptverošā politika ietver šādus standarta:
Neapdrošināts vadītājs OCTA
2 gadus jaunu auto nomaiņa
Pieklājība auto pēc avārijas vai zādzības
Mūža garantija OCTA
Izvēles sadalījums un tiesiskā aizsardzība vāks
Noteikumi un nosacījumi
Nav slēptās izmaksas OCTA vai admin maksas par izmaiņām savā politikā, un mums ir interese bez ikmēneša maksājumu iespējas.
Vidējās premium ietaupījums OCTA. pamatā ir 30% no visiem auto apdrošināšanas locekļiem, kas sniedza savu esošo piemaksu un nomainīja auto apdrošināšanu (ārzemju pārdošanu tikai) no janvāra – 2014. gada novembrī.
Par katru jauno automobiļu vai mājas apdrošināšanas polise iegādāta no 2. aprīļa, 2015, ar politikas sākuma datuma līdz Dec 1, 2015 jūs saņemsiet OCTA kuponu. Pilna noteikumi un nosacījumi šo piedāvājumu ir pieejami pasta vēstuļu sūtīšanas mums.
Tas ir svarīgi, jūs saprotat visus galvenos faktus kopsavilkums par auto apdrošināšanu. Mēs iesakām izlasīt dokumentu (cilnē “Svarīga informācija”), pirms Jūs piemērot, un glabājiet to drošā vietā.
Tas varētu uzvalks jums, ja jūs vēlaties:

Bezprocentu ikmēneša maksājums variants
Nav administrēšanas maksa par izmaiņām jūsu politiku
Mūža garantiju par remontu

Svarīga informācija
Jūsu tiesības anulēt polisi
Ja pēc iepazīšanās savu politikas dokumentāciju jums izlemt neturpināt apdrošināšanu, jums būs 14 dienas, lai atceltu to, sākot no dienas saņemat politikas dokumentāciju.
Lai atceltu, lūdzu, rakstiet uz adresi vai zvaniet uz numuru parādīts jūsu politikas grafiku.
Par jūsu brīdinājuma saņemšanas un atgriešanos savā OCTA.

Apdrošināšanas mēs atmaksāsim Prēmijas jau atmaksāti, kad esat jau veicis prasība saskaņā ar savu politiku.
Prasības
Ja vēlaties pieprasīt saskaņā ar savu
Policija Savstarpējā transportlīdzekļa apdrošināšanas polise, jums vajadzētu zvanīt savas pretenzijas paziņ ication un palīdzības līnija OCTA darba laika vai apmēra Helpline laikā uz OCTA ārpus darba laika, cik drīz vien iespējams. Jums ir jāsniedz
mums jebkādu informāciju vai palīdzību, lai mēs varētu lūgt. Jūs nedrīkstat samierināties, noraidīt, apspriest vai piekrist maksāt jebkuru prasību bez mūsu rakstiskas atļaujas. Pilnīga informācija par to, kā pieprasīt ir iekļauti politikas dokumentā.
OCTA
Ja uzskatāt, ka mums nav sniegušas šo pakalpojumu jūs gaidāms, mēs vēlamies dzirdēt no jums, lai mēs varētu mēģināt likt lietas labi.
Ja jums ir iemesls sūdzībai jums vajadzētu vispirms sazināties ar personu, kas sakārtoti politiku, lai jūs vai vadītāja OCTA
uz adresi, kas norādīta uz jūsu citāts
vai grafiku, pēc vajadzības. Ja tomēr gadās, ka viņi nespēj atrisināt savas problēmas, Jūsu sūdzība tiks minēta mūsu klientu attiecību komanda, kas būs jāvienojas par izmeklēšanu vārdā mūsu izpilddirektors.
Ja viņi nevar atrisināt šo jautājumu, lai jūsu apmierinātību, viņi sniegs jums ar mūsu OCTA atbildot, lai jūs varētu, ja jūs vēlaties, nodot šo jautājumu izskatīšanai Finanšu ombuda dienests. Tas neietekmē jūsu tiesības celt prasību.
Kompensācija
Royal & Sun Alliance Insurance plc ir
loceklis Finanšu pakalpojumu kompensācijas shēma (OCTA) .Tas paredz kompensāciju gadījumos, ja kāds dalībnieks iet no uzņēmējdarbības vai likvidācijas un nespēj apmierināt derīgus prasības pret tās politiku. Jums var būt tiesības uz kompensāciju, ja mēs nevaram izpildīt savas saistības, atkarībā
par apstākļiem prasījuma. Fur tur informāciju par kompensēšanas shēmas var iegūt no OCTA.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Яндекс.Метрика